هنگامی که در مورد سطح BUN نگران
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 طب میکرو چینی Osmotherapy،هنگامی که فرد باید در مورد سطح خود را از BUN نگران؟ نیتروژن اوره خون (BUN) یک عنصر از آزمایش خون مقدار نیتروژن از منبع اوره، محصول سوخت و ساز زباله terminal.Al پروتئین برابر است با سطح کراتینین سرم، سطح BUN نیز گرفته شده را ببینید که چگونه به خوبی آنها در حال کار در سطح riñones.Alto از BUN ممکن است آسیب کلیه را نشان می دهد.

سطح طبیعی نیتروژن اوره خون چیست؟

اگر افراد سالم را مصرف پروتئین خود را افزایش نمی دهد سرعت متفاوت است سطح خود را از BUN 9 از mg / dl تا 20 میلی گرم / dl.Sin اما سطح BUN طبیعی، همیشه کلیه های سالم را نشان دهد، چرا که کلیه ها هنوز فیلتر خون به طور معمول حتی اگر آنها در حال اجرا نیست 100٪.

هنگامی که در مورد سطح اوره در خون نگران؟

صرف نظر از سبک زندگی ناسالم، کم آبی بدن، مصرف بیش از حد پروتئین، و در زمان و غیره، سطح BUN ممکن است حداقل 50 درصد از عملکرد کلیه از دست داده است نشان می دهد که بیشتر از مقدار normal.Además، سطح بیشتر از 60 میلی گرم / دسی لیتر BUN اندازه گیری اورمی است که بیماری شدید ترین مرحله کلیه crónica.En این مرحله، بیماران باید بسیاری از نشانه ها و عوارض مانند اسیدوز رنج می برند ، بیماری های قلبی عروقی، ضربان نامنظم قلب، عدم تعادل الکترولیتی، اشکال در تنفس، etc.Algunos از آنها حتی ممکن است به راحتی باعث مرگ.

چه باید بکنید هنگامی که سطح BUN خطرناک است؟

بهترین و تنها گزینه این است که درمان فعال به کاهش، با افزایش سطح BUN بیماران anormal.En تا مرحله خفیف یا متوسط​​، بیماران ممکن است برخی از داروهای خوراکی غرب را، دهان، چینی، حمام درمانی، انما درمانی، چرخه درمان، و برخی از روش های درمانی دیگر برای manejarlo.En بیماری کلیوی end-stage، بیماران باید برخی از درمان جایگزینی یا تعمیر کلیه درمان های کلیوی مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، پاک کردن خون را درمان آلودگی و دیالیز برای کاهش سطوح بالای BUN و بهبود شرایط از کلیه ها.

ارسال سطح خود را از BUN و کراتینین به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا از فرم زیر، به طوری که ما می توانیم یک درمان مفید برای شما در ابتدا انتخاب کنید.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه بیماری مزمن کلیه سطح BUN علامت ,
:: بازدید از این مطلب : 1023
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: